تیم رباتیک کردستان قهرمان رقابت های کشوری
تیم رباتیک کردستان قهرمان رقابت های کشوری شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: تیم رباتیک معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در رقابت های کشوری که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد توانست در مجموع 10 تیم استان بر سکوی نخست قرار گیرد.
حامد جولایی افزود: تیم رباتیک منتخب استان کردستان در رقابت های کشوری به میزبانی مشهد مقدس شرکت کرد و موفق شد با اقتدار بر سکوی نخست قرار گیرد.
جولایی خاطرنشان کرد: 10 تیم 2 نفره در قالب رشته های جنگجو، فوتبالیست، اختراعات و ابتکارات مسیر یاب، نوریاب، رالی و حل ماز در این مسابقات حضور داشتند .
تیم های معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان ، صنعت و معدن، صدا و سیمای مرکز کردستان، معدن طلای ساری گونی، شهید علیشاهی، شهید حججی، دانشگاه علمی کاربردی، شهرداری سنندج، فرمانداری قروه و آموزش و پرورش قروه در این مسابقات حضور یافتند.
در پایان این رقابت ها، استان کردستان از میان 750 تیم جایگاه اول کشوری مسابقات را کسب کرد وقروه بعنوان برترین شهر رباتیک (پایتخت رباتیک) معرفی و به عنوان پر امتیازترین تیم کشوری نیز انتخاب شد.
رقابت های رباتیک کشوری به مدت 5 روز در دانشگاه فردوسی شهر مشهد مقدس برگزار شد.
تازه های فناوری